недеља, 24. јун 2018.

Neki drugi utorak


Nećemo se više nikada sresti. To je tužno. Izuzetno tužno. Izuzetna tuga. Savršena tuga. Toliko savršena da pomišljam da je naš odnos bio na relaciji ljubavnika i ljubavnice, a ne da smo ista krv. Kobna drama. Komunikacija koja puca po šavovima. 

A Bili Holidej peva, a ti si voleo da je slušaš. Počela sam da je slušam i ja, dala sam joj šansu, iako mi na prvo slušanje nije legla. 

Žao mi je što ne mogu da izuzmem tvoju izuzetnost od svega silovitog u tebi, zbog tvog ega većeg od najveće ljubavi. U godinama sam tvojim, onda kada si me oterao od sebe, lepo spakovao i još lepše ispratio. Sada znam koje si sve izbore imao, a ti si izabrao da odem. 
Puno sam plakala tokom putovanja, iako smo slušali muziku i uživali u prizorima na putu. Bog je zaista pokušavao da mi ulepša taj dan.
Pokušavala sam da shvatim tvoju odluku da više ne živimo zajedno. To je tako bilo strašno i stresno, bez obzira na još stresniji zajednički život koji smo imali. Nisi svestan koliko...

Lako je tebi kada si oduvek bio u roditeljskom gnezdu, pa čak i onda kada si imao sopstvenu porodicu. Ti ne možeš da znaš kako je meni bilo i ja znam da od tebe to ne mogu da očekujem. 

A toliko bih pričala opet sa tobom o svemu što znaš - istorija, iskustvo na poslovima koje si radio, ljudi koje si upoznao. Ali ne mogu da preskočim sve te knedle u grlu mi, nastale zbog svakog tvog fizičkog udarca, emotivnih ucena, psihičkih metaka, finansijskih restrikcija. 
Ali hvala ti, dušo sa kojom sam imala ovaj brutalan dogovor, što si mi sve to dao, svesno ili nesvesno. Jer zbog sveg tog sranja, koje si mi, na sopstveno i zarad sopstvenog zadovoljstva, priredio sa nikada viđenim fanfarama, danas znam koliko sam moćna što sam sve te teskobe uspela da zapalim vatrom koja je deo mog bića i pustim ih da sagore. Neću, bre, ni da čistim to mesto, to zgarište. Odneće neki vetrovi, istruliće pod snegovima i biće... kao da ih nikada nije ni bilo. 

Nadam se da se nikada nećeš pokajati zbog svojih izbora. To je najgore što možeš sebi da prirediš. Dobro je kajati se jedino zbog stvari koje nismo učinili. Mada u tvom slučaju, to mu dođe na isto. Nisi učinio jednu stvar - nisi me voleo. Nisi svestan koliko bi ljubavi dobio danas. Ovako... mogla bih samo knedle u grlu da ti poklonim. Ali evo, poštedeću te toga. 

Nećemo se više nikada sresti. To je moj izbor. 
Pokušaj da živiš nekad između dva rastrgnuta minuta. Tu je lepota života. 



Нема коментара:

Постави коментар